قدردانی مهندس سعیدی از دانشگاه کاشان در برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان منطقه فرهنگی کاشان

۰۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۲۱ کد : ۶۵۶۸ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۸۴۰
قدردانی مهندس سعیدی از دانشگاه کاشان در برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان منطقه فرهنگی کاشان


مهندس علی سعیدی مؤسس بنیاد نخبگان سعیدی در پیامی از دانشگاه کاشان  در برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان منطقه فرهنگی کاشان و افتتاح کرسی علمی  قدردانی کرد.

 

در این پیام مهندس سعیدی خطاب به دکتر زراعت رئیس دانشگاه کاشان افزوده است: با قدردانی و سپاس از زحمات بی دریغ جنابعالی و دیگر همکاران محترم در دانشگاه کاشان از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان منطقه فرهنگی کاشان و همچنین افتتاح کرسی علمی در مورخ 94/09/26 ، به استحضار می رساند که همکاران اینجانب از اجرای مراسم و فضای معنوی و علمی آن که در شور و شعف نخبگان کاشان برگزار شد به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند و از این همه روح حمایت و بزرگواری جنابعالی مشعوف شدند.

 

 وی تصریح کرده است: مراسمی آنگونه که معرف اعتقاد مدیریت محترم دانشگاه و اهمیت دانش و پژوهش در دانشگاه و نخبگان کاشان می باشد، جای بسی احترام و تعالی دارد.

 

مهندس سعیدی افزوده است: من و تمام همکارانم در همه ابعاد خود را همراه جنابعالی می دانیم و آرزو داریم که در این راه پر اجر جای کوچکی هم نصیب ما باشد که افتخار کنیم از راه اعتلای فرزندان این مرز و بوم قدمی هر چند کوچک برداشته ایم.

 مؤسس بنیاد نخبگان سعیدی در پایان اظهار کرده است: جنابعالی و همکارانتان در ستاد خیرین دانشگاه و دیگر اساتید و کادر علمی و ستادی دانشگاه افتخار این مرز و بوم هستند و کاشان و کاشانیان و ایرانیان در این راه انسانی همراه جنابعالی هستند. خداوند در این راه خدائی و با نفس عرفانی به شما قدرت و قوت عطا فرماید.
 


نظر شما :