تجلیل از ۶۰ دانشجوی نخبه منطقه فرهنگی کاشان درهمایش نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان

۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۲۰ کد : ۶۵۶۴ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۷۴۳
تجلیل از ۶۰ دانشجوی نخبه منطقه فرهنگی کاشان درهمایش نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان


در همایش نخبگان سعیدی از 60 دانشجوی نمونه منطقه فرهنگی کاشان شامل دانشگاه های شهرستان های نائین، اردستان، نطنز، آران و بیدگل و کاشان و حائز رتبه های زیر 100 آزمون های سراسری سال های93 و 94 تجلیل شد.

 

 

 

رئیس دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این مراسم را بزرگداشت و تجلیل از سازندگان آینده کشور ذکر کرد  و گفت: نخبگان سرمایه ها و افتخارات کشور هستند.
 

دکتر عباس زراعت مغز انسان های متفکر را سرمایه دانست و  اظهار داشت: سرمایه هر کشور معادن نفت و گاز نیست بلکه مغز انسانها سرمایه است که باید این انسانهای متفکر را پاس بداریم.

 

وی یکی از ویژگیهای دانشگاه کاشان را مشارکت خیرین در تمامی زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی دانست و افزود: برگزاری این مراسم که به همت خیر ارجمند مهندس سعیدی برنامه ریزی شده، با تشکیل بنیاد نخبگان سعیدی حمایت از نخبگان را برای جلوگیری از فرار مغزها در دستور کار دارد که اقدام ایشان قابل تقدیر است.

 

وی با اینکه سالیانه تعداد بسیار زیادی از مغزهای متفکر و متخصص ایرانی به خارج از کشور می روند خاطر نشان کرد: باید سعی شود تا با برنامه ریزی درست از این افراد نخبه محافظت شود.
 

رئیس دانشگاه کاشان توجه به علوم ومحوریت علم را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید به جای سیاسی کاری و ایجاد تفرقه بین دانشگاهها سعی کنیم تمام مسایل شهر را با محوریت علم و دانشگاه مدیریت نماییم.

در این مراسم از مهندس علی سعیدی مؤسس بنیاد نخبگان سعیدی، علی محمد الماسی مدیر ستاد توسعه دانشگاه کاشان ، حاج مهدی کتابچی مدیر بنیاد کتاب مطهر، محمد مؤتمن مدیر صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا(س) دانشگاه کاشان تجلیل شد.

 

در این مراسم نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار،شهردار کاشان و جمعی از مسئولان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل حضور داشتند.
 

نظر شما :